Samozřejmě! Velmi rádi Vás budeme naší kávou zásobovat, stačí nás kontaktovat na email obchod@royalfire.cz.
Mohu prodávat kávu Royal Fire ve svém obchodě/kavárně/restauraci/hotelu?
Poskytujete reklamní materiály při dodávání kávy Royal Fire do kaváren?
Do kdy bych měl kávu spotřebovat?
Kvalita kávy samozřejmě začne za nějaký čas klesat, pro maximální požitek doporučujeme kávu spotřebovat do 14 týdnů.
Jak bych měl kávu skladovat?
Kdy obdržím svoji objednávku?
Objednávky v rámci České republiky by Vám měly dorazit v rozmezí 2-8 dní.
Jak zjistím, zda je moje objednávka potvrzená?
Po objednávce od nás obdržíte potvrzující email společně s fakturou. Následně Vám také zašleme email s kódem pro sledování Vaší objednávky.
Proč jsem ještě neobdržel odkaz na sledování obědnávky?
Abychom Vám zajistili co možná nejlepší zážitek, kávu vždy čerstvě pražíme. Proto potřebujeme zhruba 1-3 dny na odeslání objednávky, pokuď danou kávu nemámezrovna naskladněnou. Objednávky podané o víkendu a státních svátcích zpracujeme následující pracovní den. Pokud neobdržíte odkaz na sledování objednávky do 48 hodin, kontaktujte nás prosím na support@royalfire.cz
Muj problém zde není uvedený. Jak se s Vámi můžu spojit?
Prosím neváhejte a kontaktujte nás na support@royalfire.cz a společně Váš problém vyřešíme.
Prosím berte v potaz, že jsme k dispozici pouze v pracovní době, takže dotazy, které přijdou mimo pracovní dobu, vyřešíme hned, co to bude možné.
Pondělí až Pátek, 09:00 – 17:00.